Showroom Topoľčany, Odbojárov 297

Reklamácia a vrátenie

1. REKLAMÁCIA

Ak sa na tovare vysktytne výrobná chyba v zákonnej lehote je potrebné uplatniť reklamáciu bezodkladne, výrobok ďalej nepožívať a vrátiť v pôvodnom stave a obale. Reklamačný proces prebieha nasledovne:

1.1.) Vyplňte všetky potrebné údaje vo formuláry (nájdete ho nižšie). Reklamáčný proces sa urýchli, ak jasne a konkrétne uvediete vo formuláry dôvod reklamácie spolu s fotkami problému (ak jemožné). Tovar na reklamáciu pošlite na adresu: Topoľová 2246/50; 955 01, Topoľčany

1.2.) Po prijatí tovaru do skladu skontrolujeme tovar a platnosť vašej reklamácie.

1.3.) O uzavretí reklamácie budete informovaní e-mailom. Opravený alebo vymenený tovar vám zašleme na Vašu adresu uvedenú v objednávke. V prípade, že tovar nie je možné opraviť a už sa nepredáva, bude vám vrátená plná suma za reklamovaný tovar.

ODPORÚČAME pred začatím reklamačného procesu:

Ak chcete výrobok reklamovať, ale nie ste si istí, či je výrobok poškodený, alebo sa jedná o chybu, ktorá sa dá jednoducho odstrániť, neváhajte nás kontaktovať písomne na info@mojvianocnystromcek.sk alebo telefonicky na číslo +421908549183.

 

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

 

 

2. VRÁTENIE TOVARU

Mrzí nás, že stromček nesplnil vaše očakávania a chcete ho vrátiť. 

Podľa zákona: Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku, má kupujúci spotrebiteľ v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.

Pri reklamácií bez udania dôvodu sa postupuje rovnako ako pri bežnej reklamácií. (viď odstavec 1. bod 1.1 a 1.2)

Tovar, ktorý chcete vrátiť, musí byť funkčný a nesmie javiť známky používania. Musí teda vyzerať rovnako, ako keď ste ho preberali a to vrátane originálneho obalu, obalového materiálu a príslušenstva. V prípade, že tovar ponesie známky používania, bude nami, či výrobcom uvedený do pôvodného stavu. Toto je platená služba vo výške 30 eur, ktorá vám bude odpočítaná od kúpnej ceny tovaru, pri následnom dobropisovaní.

Po kontrole tovaru vám bude vrátená celá čiastka (iba v prípade, že sú vrátené všetky položky objednávky). Cenu poštovného späť od vás do nášho skladu je vo vašej réžii (neprepláca sa). Taktiež odporúčame zásielku odoslať doporučene a poistiť na hodnotu tovaru. Po kontrole nepoužitého tovaru prebehne platba prevodom na bankový účet. 

V prípade, že Vám bude vrátená platba a ste platcom DPH, musíte nám zaslať späť podpísaný dobropis - opravný daňový doklad. Môžete ho poslať naskenovaný e-mailom alebo bežnou poštou. Po prijatí podpísaného dobropisu sa platba uskutoční bankovým prevodom na účet uvedený vo formulári. Ďakujeme vám za spoluprácu a dodržiavanie týchto pokynov. Len tak vám môžeme vrátiť finančné prostriedky alebo uzavrieť pohľadávku k vašej spokojnosti a čo najskôr. 

Tovar nebude reklamovaný z dôvodov uvedenými v obchodných podmienkach.

 

Vyplnený formulár vložte do krabice spolu so stromčekom

 

 

 

Späť do obchodu